dimarts, 19 de gener del 2010

FOTOS DE LA PRESENTACIÓ DE 'LA VEU DEL ROURE'

El passat dimecres 13 de gener es va presentar la meva novel·la La veu del roure, a la biblioteca Ilturo de Cabrera de Mar. L'acte el va presentar la regidora de cultura, Elisabet Cusí, i l'escriptor Francesc Miralles, autor del pròleg, va ser l'encarregat de parlar als assistents sobre el llibre. Ho va fer d'una manera amena i interessant, parlant una mica sobre els referents i similituds que es podrien trobar en aquesta història.

Aquí estic en el meu apogeu signatari, concentrada en trobar les paraules adients per a cadascú, i eufòrica després de les paraules que em va dedicar Miralles qui, fins i tot, va assegurar que m'havia anticipat a James Cameron qui, com molts sabreu, també fa protagonista a un arbre a la seva pel·lícula Avatar.
En aquesta foto d'esquerra a dreta: Núria López, de Ràdio Cabrera de Mar, Pau Joan Hernàndez (qui va escriure el pròleg del meu llibre de relats Ciutats de l'Impossible) i Francesc Miralles.

Els dos protagonistes de l'acte: Francesc Miralles i jo mateixa (el ram de flors me'l van regalar les bibliotecàries Raquel i Juliana).

Moment de la presentació amb la regidora, Elisabet Cusí, a la meva esquerra.



Com podeu veure, hi va venir molta gent, alguns de fóra de Cabrera, la qual cosa em va fer molta il·lusió. L'únic que em sap greu és que no vaig poder dedicar-los gaire temps perquè em vaig passar gran part dels temps signant llibres, però és el que tocava i que per molts anys.

Des d'aquí moltes gràcies a tots pel suport, pels ànims i per l'interès, espero que aquesta història sobre allò que de vegades no escoltem o no sabem escoltar, us acosti a un altre món que us faci més lliures i més feliços.

16 comentaris:

  1. Caram, quina gentada! Moltes felicitats. Se't deuria quedar la mà dormida de tan signar! ;-)

    ResponElimina
  2. felicitats :) t'ho devies passar bé :)

    ResponElimina
  3. Doncs sí que hi havia gent, Salvador. Van haver d'afegir cadires. I més que no pas la ma adormida, el problema és que quan vaig acabar de signar ja no hi quedava ningú. I jo que volia fer-la petar prenent una copa de cava...

    Clidice, moltes gràcies, m'ho vaig passar molt bé, i em va alegrar molt sentir els comentaris de Miralles i d'altres persones l'opinió de les quals valoro.

    ResponElimina
  4. Guau noia que de gent, m'alegro que tot fos bé, estas molt maca en les fotos, ja tenim altra famosa en el fòrum, jejeje?

    ResponElimina
  5. Enhorabuena, preciosa. En cuanto pueda me la pillo y la leo aunque necesite diccionario al lado, pero vamos, yo creo que me apañaré. No sólo Cameron ha hecho protagonista a un árbol de una historia, hay un francés por ahí, autor de literatura juvenil que también. Aunque cualquiera sabe si he entendido bien lo que te dijo el Sr.Miralles.
    XDDDDDDDDDDD
    Bsss
    Cloti

    ResponElimina
  6. Espero poder adquirir-lo quan vagi a Barcelona a l'Abril-Maig, i ja em diràs si es traduirà al català

    ResponElimina
  7. Avisa quan facis la presentació a BCN city, que les pixapins t'anirem a veure! :-) (encara que sóc natural de Sabadell)

    Kukatraka

    ResponElimina
  8. Sílvia, si baixes aviat per algun casual a BCN city, passa't pel FAD. Fan una expo de petites editorials independents MOLT interessant...

    Kukatraka

    ResponElimina
  9. Bertha, gràcies pel comentari, espero veure't quan la faci a Barcelona.

    Cloti, has entendido perfectamente lo que me dijo Francesc Miralles. No sabia lo de ese francés que comentas.

    Candela, i jo espero que ens poguem veure quan vinguis. De moment no és previst que es tradueixi, però pel que veig no tens problemes amb el català. Enhorabona!

    Laia, no pateixis que us avisaré. Gràcies per la recomanació, me l'apunto.

    ResponElimina
  10. Vaig deixar un comentari però no surt per enlloc.
    Moltes felicitats!

    ResponElimina
  11. Gràcies R.M. i Ariadna.

    Fe, deu ser cosa de les bruixes...

    ResponElimina
  12. Mi enhorabuena Silvia , que escribas y firmes libros por muchos años.:))

    Un abrazo

    Andres Hinojosa

    ResponElimina
  13. Quina sorpresa Andres! Moltes gràcies pels ànims, m'ha agradat molt tornar-te a llegir. Una abraçada.

    ResponElimina