divendres, 29 de gener del 2010

'EL SOMNI DE TÀRRACO', de XULIO RICARDO TRIGO


Vaig llegir El somni de Tàrraco perquè vaig llegir un parell de ressenyes que en parlaven molt bé. També perquè el tema i el lloc m'atrauen, tot i que estic una mica saturada de novel·la històrica, si més no de l'actual, que repeteix la mateixa fórmula i es torna previsible.

Tanmateix, aquest és un relat que conté tot el necessari per mantenir l'interès, vaig trobar que té una història que promet perquè conté tots els elements que solen agradar tant en el cine com en la lectura: la història d'amor impossible, el dolent que vol la noia, un bo que no és el que sembla... És un relat àgil i ben escrit, per la qual cosa crec que, potser, també es podria adreçar a un public juvenil.

En aquests moments la meva mare llegeix El somni de Tàrraco i li agrada, jo li vaig passar perquè considero que és una novel·la que es pot recomanar, sobretot si tenim en compte les excel·lents crítiques que ha rebut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada