dimarts, 17 de març del 2015

BlogTour Sueños: Parada 12

Muntatge a partir de la obra Dream Big de Dan Elijah G. Fajardo

Quan fa uns mesos la Isabel del Río, de Editorial Otros Mundos, em va proposar participar en una antologia de relats que estava organitzant juntament amb en Joan Llensa (El sótano de los sueños), no m'ho vaig pensar dues vegades. La meva experiència com a autora en l'antologia 20 relats de la fi del món, impulsada a través d'aquesta editorial, va ser molt positiva i enriquidora per la qual cosa em venia molt de gust tornar a col·laborar en una iniciativa similar.

Aquesta nova publicació pren el món oníric com a temàtica, per això es titula Somnis. Un somni per un altre,  i aplega relats d'autors que escriuen sobre aquest estat fisiològic a través de narracions fantàstiques, misterioses, romàntiques o terrorífiques.

L'antologia Somnis podrà llegir-se de forma gratuïta en e-book en català, castellà i anglès. No obstant això, també es farà una edició en paper i els beneficis obtinguts en la seva venda es donaran a Médicos sin Fronteras. El preu encara està per determinar ja que dependrà de les reserves, però en cap cas superarà els 10 €. Així doncs, us animo a que encarregueu els vostres exemplars enviant un correu a la següent adreça:

otrosmundoseditorial @ gmailcom

Un dels autors que participen en l'antologia és Luís García de Oro, del qual comparteixo una breu biografia i l'inici del seva prometedor relat:



Luís García de Oro. Tinc 33 anys i treballo en publicitat des dels 24. Actualment sóc Director Creatiu a Vinizius Y&R. El temps que no dedico a la publicitat, el reparteixo entre les meves altres dues passions: la meva filla Valentina i escriure. El 2013 vaig publicar la meva primera novel·la: El meu pare és un mafiós.


"Va ser el 23 febrer 2034, quan un jove empresari pràcticament desconegut anomenat PrabaKross va presentar al món el primer prototip del Somnus: Un increïble dispositiu capaç de convertir els somnis de qualsevol persona en imatges de vídeo que podien ser emeses a temps real. Com va dir Prava en la seva presentació: Amb el Somnus s'obria una nova època en la indústria de l'entreteniment, similar a l'aparició del cinema o de la televisió. Somnis en estat pur. Sense límits de pressupost, sense censura, originals i sense possibilitat de ser piratejats. Ara només necessitava una cosa per popularitzar el que molt aviat va començar a anomenar Sueñovisión: Una estrella ".

Trobareu més informació sobre els autors de Somnis i els seus relats en els següents enllaços a les parades d'aquest Blogtour tan oníric:





Parada 4Mi sangre derramada.

Parada 5: Epidemia. 

Parada 6La ventana secreta. 


Parada 8El circo de palabras


Parada 10Mujeres en la sombra

Parada 11Silvia G. Guirado.

2 comentaris:

  1. Tot plegat sembla atractiu i simbòlic, perquè acompleix la frase de Calderón: "Tota la vida és somni".

    ResponElimina
    Respostes
    1. Exactament, Olga, i també remet a la caverna de Plató i la doble percepció de la realitat a través dels sentits i de la raó. En definitiva, un original exercici creatiu que donarà molts enfocaments al món oníric, tants com autors té l'antologia. Gràcies per comentar!

      Elimina