dimecres, 7 de juliol del 2010

SENSE INTERNET

Des de diumenge passat tinc problemes amb l'ordinador i no em puc connectar. Hem intentat resoldre-ho sense èxit, per tant, em veig obligada a limitar-me a entrar al correu de tant en tant mitjançant l'ordinador del meu marit i deixar de banda la resta d'activitats.

No sé si serà definitiu o si podrem trobar una solució, però vull aclarir-ho per si algú troba estrany que no escrigui aquí o al facebook atès que sembla que va per llarg.

Espero que no sigui definitiu perquè m'agrada escriure aquí de tant en tant, llegir altres blogs i veure les opinions del altres.

4 comentaris:

  1. ànims per a suportar la calor i la desconnexió! :)

    ResponElimina
  2. Tant de bo se solucioni ben aviat! Així et podré llegir un altre cop. Aquesta tecnologia...

    ResponElimina
  3. Protesta! Trobem a faltar el teu somriure...

    Una abraçada des del far.
    onatge

    ResponElimina
  4. Clidice, les dues coses les he dut molt bé. La calor no em molesta gens perquè en el meu inconscient encara perdura la sensació gèlida i interminable dels darrers hiverns, crec que per superar l'empatx de fred necessitaria 4 estius de 8 calorosos mesos. Pel que fa a la desconnexió m'ha regalat un temps que he aprofitat molt bé i que ja trobo a faltar.

    David, les teves pregàries han estat escoltades :) Aviat faré un comentari d'un llibre de Sherwood Anderson que estic acabant de llegir.

    Onatge, "dius que ens deixes, te'n vas lluny d'aquí..." m'ha fet gràcia la teva frase i agraeixo el teu suport.

    ResponElimina