dijous, 11 de juny del 2015

Presentació de 'Joc de Llunes' (Nova Casa Editorial), d'Emilia Illamola



Emilia Illamola i jo compartim dos trets que ens defineixen i que han marcat la nostra trajectòria vital i professional i, segurament per aquest motiu, ens han apropat els darrers temps. Ella, com jo, és escriptora i exllibretera i totes dues hem publicat recentment. És per això que quan em va proposar de presentar-li el seu llibre Joc de Llunes vaig acceptar encantada. I, com que considero que l’elegància de la seva obra és la millor presentació, ho faré amb unes lectures a dues veus, la seva i la meva, després d’introduir-la al públic amb una conversa amb tocs d’entrevista.


L’acte tindrà lloc el proper dimarts, 16 de juny, a dos quarts de vuit del vespre, a la Llibreria Índex de Vilassar, un indret també molt volgut tant per ella com per mi i, segur, per molts i molts lectors. Si us agrada la prosa poètica, i voleu gaudir-ne en un ambient distès, encotonat de llibres, aquest és el vostre moment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada